Danone

De opdracht

Danone is een toonaangevend voedingsbedrijf dat wereldwijd focust op zuivelproducten, plantaardige alternatieven, babyvoeding en medische voeding. Opgericht in 1919 in Spanje, is het bedrijf gevestigd in Parijs, Frankrijk, en staat bekend om zijn toewijding aan gezonde voeding en duurzaamheid. Met een breed scala aan producten bedient Danone consumenten wereldwijd. De komende onderzoeksvraag voor dit project richt zich op de belangrijkste consumententrends en -voorkeuren met betrekking tot gezondheid, voeding en duurzaamheid. Het doel is om te begrijpen hoe Danone haar product portfolio kan aanpassen om aan deze veranderende behoeften te voldoen. Dit kan het verkennen van consumentenvoorkeuren voor biologische ingrediënten, plantaardige opties, verminderde suiker- en zoutgehaltes, verpakkingen met een lagere milieubelasting en transparantie over productieprocessen omvatten. Door deze trends en voorkeuren te onderzoeken, kan Danone strategieën ontwikkelen om haar producten beter af te stemmen op de behoeften van consumenten en tegelijkertijd haar positie als leider in gezonde en duurzame voeding te versterken. 

Onderzoeksvraag
Dit plan van aanpak is ontwikkeld op verzoek van Danone Europe, met als voornaamste doel een uitgebreid inzicht te krijgen in de belangrijkste consumententrends en -voorkeuren met betrekking tot gezondheid, voeding en duurzaamheid, zoals uiteengezet in onze onderzoeksvraag: "Wat zijn de belangrijkste consumententrends en -voorkeuren met betrekking tot gezondheid, voeding en duurzaamheid, en hoe kan Danone haar product portfolio aanpassen om aan deze veranderende behoeften te voldoen?" De focus ligt op het identificeren van de behoeften en verwachtingen van consumenten, zodat Danone haar product portfolio effectief kan aanpassen aan deze evoluerende trends.


Klik hier voor ons PVA 

Klik >>> hier <<< voor mijn POP-Formulier

gemaakt door Niels
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin